Skip to content Skip to navigation

De lease-oplossing van de toekomst

Leasys biedt diverse mobiliteitsoplossingen voor particuliere klanten. Met een
Private Lease van Leasys kunt u voor een vast maandbedrag, zonder aanbetaling,
genieten van een nieuwe Fiat.

ONTDEK MEER

Private Lease voor particulieren, de toekomst van de mobiliteit.

Leasys biedt particulieren lease producten die u in staat stellen direct in een nieuwe auto te rijden voor een vast maandbedrag zonder voorschot. Waarom zou u een auto kopen als u ook zorgeloos kunt lease? Voor al uw wensen heeft Leasys een maatwerkoplossing.

Hoe werkt private lease?

Aanvullende diensten

Alles wat je nodig heb om jouw auto te kunnen gebruiken zonder de zorgen van het eigendom te hebben, zijn altijd inbegrepen: wegenbelasting, verzekering, onderhoud en hulp bij pech onderweg. Afhankelijk van de formule die je kies, kan je pakketten met aanvullende diensten toevoegen die exact op jouw gebruik van de auto aansluiten.

Onze producten

Fiat-500-Panda-Hybrid

Bent u een zakelijke rijder?

Ontdek dan de Leasys-aanbiedingen speciaal voor jou!

ONTDEK MEER

FAQ

Services

BEN IK HELEMAAL VRIJ IN DE KEUZE VAN HET VOERTUIG?

Met een private leasecontract bent u geheel vrij in de keuze van uw voertuig. U kunt kiezen voor een uitrustingsniveau dat aansluit op uw persoonlijke behoeftes en voorkeuren. Ook de pakketten met aanvullende diensten kunt u geheel naar eigen voorkeur samenstellen.

IS PRIVATE LEASE GOEDKOPER DAN KOPEN?

Private lease is een alternatieve financieringsoplossing die u verlost van de zorgen en de financiële onzekerheid die aan het bezit van een voertuig zijn verbonden. Met een vast maandbedrag betaalt u voor alle kosten, waarbij u profiteert van de aantrekkelijk tarieven die een grote speler op de leasemarkt bij bijvoorbeeld verzekeringsmaatschappijen weet te bedingen.

MAG IK MET EEN LEASEVOERTUIG NAAR HET BUITENLAND?

Met uw voertuig mag u naar alle landen reizen die staan vermeld op de zogenaamde groene kaart, het officiële, internationaal geaccepteerde verzekeringsbewijs. Het afleveringsbewijs geldt ook als toestemming van Leasys om het voertuig in het buitenland te gebruiken.

MAG IK ANDEREN IN MIJN VOERTUIG LATEN RIJDEN?

U kunt de leden van uw gezin in het voertuig laten rijden onder uw eigen verantwoordelijkheid. Als contracthouder blijft u echter te allen tijde aansprakelijk. U dient erop toe te zien dat de bestuurder van het voertuig aan alle van kracht zijnde wettelijke voorwaarden voldoet en in het bezit is van schriftelijk toestemmingsbewijs van u als contracthouder.

WORDEN DE KILOMETERS DIE AL OP DE TELLER STAAN BIJ INGANG VAN HET CONTRACT MEEGETELD BIJ DE BEREKENING VAN HET AANTAL TOTAAL GEREDEN KILOMETERS TIJDENS DE LOOPTIJD?

Nee, de kilometers die op te kilometerteller van het voertuig staan voordat het contract ingaat, worden niet meegeteld bij de berekening van het aantal totaal gereden kilometers tijdens de looptijd.

MAG IK ZELF AANGESCHAFTE ACCESSOIRES OP MIJN LEASEVOERTUIG INSTALLEREN?

Dit mag alleen na voorafgaande toestemming van Leasys. U kunt hiervoor een verzoek indienen bij de klantenservice van Leasys die bereikbaar is via 020 34 32 600. Als uw aanvraag wordt goedgekeurd, informeert Leasys u over de te volgen procedure. De kosten voor installatie en latere verwijdering komen in alle gevallen geheel voor uw rekening.

WELKE ONDERHOUDSKOSTEN ZIJN NIET IN HET CONTRACT INBEGREPEN?

De volgende onderhoudskosten zijn niet in het contract inbegrepen en komen voor eigen rekening van de contracthouder:
- Haal- en brengservice: Leasys vergoedt deze kosten alleen voor het terugkrijgen van het overtuig na diefstal en voor eventuele andere expliciet in het contract vermelde uitzonderingen.
- Alle vloeistoffen die niet uitdrukkelijk door de fabrikant zijn aanbevolen.
- Onderhoud aan alle optionele voorzieningen die niet in het contract zijn vermeld of waarvoor Leasys geen toestemming heeft gegeven.

BIJ WIE KAN IK TERECHT BIJ PROBLEMEN MET DE AUDIO-INSTALLATIE, HET NAVIGATIESYSTEEM OF EVENTUELE ANDERE OPTIONELE EXTRA'S?

In het geval van storingen aan of problemen met systemen, opties of accessoires die in het leveringscontract van het voertuig zijn opgenomen, kunt u uw voertuig naar elke door Leasys erkende werkplaats brengen.

WAT MOET IK DOEN ALS DE MOTOROLIE TUSSENTIJDS MOET WORDEN BIJGEVULD?

Hiervoor kunt u bij elke door Leasys erkende werkplaats terecht. De kosten worden betaald door Leasys.

WAT MOET IK DOEN BIJ TECHNISCHE PROBLEMEN OF PECH?

Bij technische problemen of pech kunt u contact opnemen met de Leasys-alarmcentrale via 0592 39 06 21 (of +31 592 39 06 21 vanuit het buitenland). De alarmcentrale regelt zo nodig het afslepen van uw voertuig naar de dichtstbijzijnde door Leasys erkende werkplaats. In geval het contract hierin voorziet, regelt de alarmcentrale vervangend vervoer, terugkeer naar huis of voortzetting van de reis van alle inzittenden.

WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN LEKKE BAND HEB EN HET ME ZELF NIET LUKT HET RESERVEWIEL TE MONTEREN?

In dit geval kunt u contact opnemen met de Leasys-alarmcentrale via 0592 39 06 21 (of +31 592 39 06 21 vanuit het buitenland). De alarmcentrale regelt zo nodig het afslepen van uw voertuig naar de dichtstbijzijnde bandenspecialist.

BEN IK HELEMAAL VRIJ IN DE KEUZE VAN HET VOERTUIG?

Met een private leasecontract bent u geheel vrij in de keuze van uw voertuig. U kunt kiezen voor een uitrustingsniveau dat aansluit op uw persoonlijke behoeftes en voorkeuren. Ook de pakketten met aanvullende diensten kunt u geheel naar eigen voorkeur samenstellen.

MAG IK MET EEN LEASEAUTO NAAR HET BUITENLAND?

Met uw voertuig mag u naar alle landen reizen die staan vermeld op de zogenaamde groene kaart, het officiële, internationaal geaccepteerde verzekeringsbewijs. Het afleveringsbewijs geldt ook als toestemming van Leasys om het voertuig in het buitenland te gebruiken.

MAG IK ANDEREN IN MIJN AUTO LATEN RIJDEN?

U kunt de leden van uw gezin in het voertuig laten rijden onder uw eigen verantwoordelijkheid. Als contracthouder blijft u echter te allen tijde aansprakelijk. U dient erop toe te zien dat de bestuurder van het voertuig aan alle van kracht zijnde wettelijke voorwaarden voldoet en in het bezit is van schriftelijk toestemmingsbewijs van u als contracthouder.

WORDEN DE KILOMETERS DIE AL OP DE TELLER STAAN BIJ INGANG VAN HET CONTRACT MEEGETELD BIJ DE BEREKENING VAN HET AANTAL TOTAAL GEREDEN KILOMETERS TIJDENS DE LOOPTIJD?

Nee, de kilometers die op te kilometerteller van het voertuig staan voordat het contract ingaat, worden niet meegeteld bij de berekening van het aantal totaal gereden kilometers tijdens de looptijd.

MAG IK ZELF AANGESCHAFTE ACCESSOIRES OP MIJN LEASEVOERTUIG INSTALLEREN?

Dit mag alleen na voorafgaande toestemming van Leasys. U kunt hiervoor een verzoek indienen bij de klantenservice van Leasys die bereikbaar is via 020 34 32 600. Als uw aanvraag wordt goedgekeurd, informeert Leasys u over de te volgen procedure. De kosten voor installatie en latere verwijdering komen in alle gevallen geheel voor uw rekening.

HOE REGEL IK DE APK VOOR MIJN AUTO?

De APK-keuring, die afhankelijk van de brandstofsoort voor het eerst na 3 of 4 jaar verplicht is, kunt u laten uitvoeren bij elke door Leasys erkende werkplaats.
De kosten voor de keuring zelf en eventuele reparaties die nodig zijn om de auto te laten goedkeuren, worden door Leasys betaald.
Eventuele boetes voor het niet tijdig aan de APK-verplichting voldoen, komen voor rekening van de contracthouder.

WELKE ONDERHOUDSKOSTEN ZIJN NIET IN HET CONTRACT INBEGREPEN?

De volgende onderhoudskosten zijn niet in het contract inbegrepen en komen voor eigen rekening van de contracthouder:
- Haal- en brengservice: Leasys vergoedt deze kosten alleen voor het terugkrijgen van het overtuig na diefstal en voor eventuele andere expliciet in het contract vermelde uitzonderingen.
- Alle vloeistoffen die niet uitdrukkelijk door de fabrikant zijn aanbevolen.
- Onderhoud aan alle optionele voorzieningen die niet in het contract zijn vermeld of waarvoor Leasys geen toestemming heeft gegeven.

BIJ WIE KAN IK TERECHT BIJ PROBLEMEN MET DE AUDIO-INSTALLATIE, HET NAVIGATIESYSTEEM OF EVENTUELE ANDERE OPTIONELE EXTRA'S?

In het geval van storingen aan of problemen met systemen, opties of accessoires die in het leveringscontract van het voertuig zijn opgenomen, kunt u uw voertuig naar elke door Leasys erkende werkplaats brengen.

WAT MOET IK DOEN ALS DE MOTOROLIE TUSSENTIJDS MOET WORDEN BIJGEVULD?

Hiervoor kunt u bij elke door Leasys erkende werkplaats terecht. De kosten worden betaald door Leasys.

WAT MOET IK DOEN BIJ TECHNISCHE PROBLEMEN OF PECH?

Bij technische problemen of pech kunt u contact opnemen met de Leasys-alarmcentrale via 0592 39 06 21 (of +31 592 39 06 21 vanuit het buitenland). De alarmcentrale regelt zo nodig het afslepen van uw voertuig naar de dichtstbijzijnde door Leasys erkende werkplaats. In geval het contract hierin voorziet, regelt de alarmcentrale vervangend vervoer, terugkeer naar huis of voortzetting van de reis van alle inzittenden.

WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN LEKKE BAND HEB EN HET ME ZELF NIET LUKT HET RESERVEWIEL TE MONTEREN?

In dit geval kunt u contact opnemen met de Leasys-alarmcentrale via 0592 39 06 21 (of +31 592 39 06 21 vanuit het buitenland). De alarmcentrale regelt zo nodig het afslepen van uw voertuig naar de dichtstbijzijnde bandenspecialist.

Cert Brand Pub1 RH8